🚚 Gratis Verzending 🔐 Geld Terug Garantie 🌟 24/7 Klantenservice



FAQ

Contacteer één van onze medewerkers

Heb je een vraag of opmerking? Ons team staat 7 dagen per week klaar om je te helpen. Vul het onderstaande contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Van ons mag je binnen 24 uur een reactie verwachten!

 

Q: Ik kan mijn order niet meer inzien!
A: Alle orders geplaatst op de oude website, kunnen helaas niet meer bekeken worden. Maakt u zich geen zorgen, dit heeft geen invloed op de bezorging. U kunt altijd contact opnemen met de klantenservice.

Q: Waarom duurt het zo lang?
A: Wij hadden wat problemen in het verleden, maar dat is allemaal opgelost. Wij sturen wekelijks in batches. De gemiddelde levertijd is 24 uur na dat het verstuurd is.

Q: Maken jullie de FehePodz?
A: Ja! Niks dat wij verkopen is gekocht en doorverkocht. Alles word in de fabriek gemaakt. 

Q: Waarom zijn er zo veel slechte reacties over de FehePodz?
A: In het verleden hadden wij problemen met het leveren van de FehePodz. Dit werd vertaald door de mens als "oplichting", en dat wij zogenaamd producten kopen van andere websites en dit aan u verkopen. Ook zijn er veel mensen die luisteren naar influencers die alleen maar slechte dingen zeggen over de FehePodz. Wij hebben alle FehePodz meerdere keren laten zien. Pas wanneer mensen het product hebben, en geprobeerd hebben, zullen er positiefe berichten komen. Toch vinden wij het jammer dat iedereen naar conclusies springt omdat 1 persoon een leugen verteld. Dat is nou eenmaal het leven waar we in leven.

Q: Mijn adres klopt niet! Wat nu?
A: Neem direct contact op zo dat dit aangepast kan worden. Wij proberen overal te melden dat het goed moet staan. Wij kunnen niet garant staan voor foutieve addressen, omdat dit een fout is van de klant.